Centrum Doradztwa Zawodowego i Wspierania Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie - Centrum DZWONI

Początek roku to dla wielu osób czas na wprowadzanie zmian, stawianie przed sobą nowych celów i wyzwań. Dotrzymanie noworocznych postanowień nie zawsze jest tak łatwe, jak się to początkowo wydaje. Jednak pan Krystian, klient warszawskiego Centrum DZWONI, udowadnia, że dzięki dużemu zaangażowaniu i chęciom można dokonać pozytywnej zmiany w swoim życiu.

Przez ostatnie półtora roku pan Krystian pracował jako lobby partner w kawiarni sieci Starbucks. Pomimo dobrej atmosfery w pracy i zaangażowania, jakie w nią wkładał, poczuł, że jego potencjał nie jest w pełni realizowany i zgłosił swojej trenerce chęć zmiany miejsca zatrudnienia. W odpowiedzi na jego potrzebę trenerzy pracy polecili pana Krystiana w Centrum Nauki Kopernik, z którym warszawskie Centrum DZWONI współpracuje od zeszłej wiosny.

Pod koniec ubiegłego roku pan Krystian odbył praktyki w CNK, a na początku tego rozpoczął szkolenie stanowiskowe, w którym towarzyszy mu trener pracy. Do jego obowiązków będzie należeć obsługa gości odwiedzających CNK – odpowiadanie na pytania, pomoc w poruszaniu się po Centrum, udzielanie podstawowych informacji o wystawach czy eksponatach, dbanie o bezpieczeństwo zwiedzających, opieka nad eksponatami oraz wiele innych.

Szkolenie powoli dobiega końca, w przyszłym tygodniu pierwsza samodzielna zmiana Krystiana na galeriach. Trzymajcie kciuki!